Гарантії та повернення

Я можу повернути або обміняти товар?

Звичайно, ви можете як повернути товар, так і обміняти його. Ми завжди ретельно підбираємо і перевіряємо замовлення перед відправленням. У нас великий асортимент: запчастин, навісного обладнання, техніки. Іноді буває, що якась деталь не підходить або має іншу модифікацію. Це не страшно. Ми обміняємо таку деталь або ж приймемо її назад.

Якщо товар вам вже не потрібен, не підходить чи не подобається - телефонуйте нам, ми вирішимо будь-яку проблемну ситуацію.

Як повернути або обміняти товар?

Обміняти або повернути товар можна, відправивши нам його поштою. Якщо ви зрозуміли, що товар вам не підходить, то зателефонуйте в наш магазин. Співробітник підкаже, як зробити повернення або обмін, обговорить з вами умови і терміни доставлення і оплати.

Якщо ви перебуваєте в Харкові, то обмін або повернення можна зробити в нашому магазині. Перед приїздом в магазин обов'язково зателефонуйте нам, щоб ми встигли привезти потрібний товар зі складу (в разі обміну).

"Нова Пошта" надає можливість повернути відправлення на протязі 14 днів з моменту отримання, просто повідомивши номер ТТН (товарно-транспортної накладної), по якій ви отримували посилку.

Хто буде платити за доставку при поверненні товару?

Всі послуги з доставки оплачуємо ми, якщо повернення або обмін замовлення відбувається через нашу помилку.

Як швидко мені повернуть гроші після повернення товару?

Переказ грошей здійснюється в день отримання нами поверненого товару. Ми ніколи не затягуємо повернення коштів.

Як швидко відбудеться обмін товару?

Ми відправимо товар на обмін в день отримання повернення від вас. Така процедура не займе багато часу.

Як бути, якщо мені прийшло не повне замовлення?

Якщо на пошті ви виявили, що замовлення не повне, то обов'язково відразу телефонуйте нам. Можливо, поштовий перевізник втратив частину посилки; можливо, посилка пішла зі складу не в повному комплекті; можливо, пошта не довезла одне або кілька місць (якщо посилка була відправлена декількома місцями). У будь-якому випадку, ми допоможемо вам вирішити проблемне питання.

Якщо з'ясувалося, що пошта втратила частину посилки, то потрібно обов'язково написати претензію на відділенні. В такому випадку буде зафіксований факт втрати вантажу, і пошта буде зобов'язана компенсувати збитки.

Якщо на нашому складі не в повному обсязі укомплектували замовлення, то ми відправимо вам з безкоштовною доставкою всі відсутні деталі. Вам не потрібно буде більше нічого платити: ні за товар, ні за доставку. Просто потрібно буде прийти на пошту і забрати замовлення.

У будь-якому випадку обов'язково відразу телефонуйте нам. Прямо по телефону ми підкажемо, як краще вчинити, і допоможемо розібратися, чому замовлення прийшло не повним.

Як бути, якщо при отриманні мотоблок не заводиться?

Якщо при отриманні мотоблока ви не можете його завести, то відразу телефонуйте в наш магазин. Якщо ви замовили дизельний мотоблок в холодну пору року, то його потрібно зігріти. Наприклад, кілька годин він повинен постояти в гаражі. Також можна залити теплу воду в радіатор, якщо мотоблок має водяну систему охолодження.

Також по телефону ми зможемо надати вам контакти сервісного центру, який надасть необхідну консультацію. Перед відправленням всі мотоблоки перевіряються, і можливість браку практично виключена. Якщо ж мотоблок не заводиться або не функціонує належним чином, то ми підкажемо, як правильно вчинити. Якщо при отриманні мотоблока ви виявили якісь механічні пошкодження, то обов'язково потрібно написати претензію поштовому перевізнику. При такій ситуації пошта зобов'язана буде відшкодувати збиток. В іншому випадку перевізник не буде нести відповідальність.

У будь-якому випадку відразу телефонуйте нам, і ми владнаємо всі складнощі.

Чому на пошті сума до оплати більше, ніж вартість товару?

Так відбувається, коли ви замовляєте товар з післяплатою, тобто спочатку отримуєте товар, а потім сплачуєте його вартість. В такому випадку поштові служби нараховують не тільки вартість доставлення, а й вартість пересилки грошей відправнику товару (1-2% від суми).

Ви можете уникнути оплати такої комісії, якщо зробите передоплату за замовлення.

Як бути, якщо прийшов пошкоджений товар?

Якщо при отриманні товару ви помітили механічні пошкодження, то обов'язково потрібно написати претензію поштовому перевізнику.

Також відразу телефонуйте в наш магазин, і ми підкажемо як найкраще вчинити.

Як бути, якщо прийшов бракований або несправний товар?

У нашому магазині усі товари проходять передпродажну підготовку та перевірку. Якщо ви почали використовувати товар і виявили, що він бракований або ж зламаний - відразу телефонуйте нам. Ми приймемо ваше повернення і зробимо заміну. Ви не будете платити за доставлення, а заміна буде зроблена максимально швидко.

Що робити, якщо не приходить смс про прибуття товару в моє місто?

Після відправки замовлення ми надішлемо вам смс-повідомлення з номером декларації, за якою ви зможете отримати посилку. Якщо ви замовляли доставлення на відділення, то протягом 1-3 днів посилка вже буде в вашому місті. Пошта повинна відправити смс про те, що можна забирати вантаж. Однак, іноді такі смс від пошти не приходять. Тому будьте уважні. Якщо смс про прибуття товару немає протягом 2-3 днів після відправки, - швидше за все посилка вже приїхала. Ви можете відстежити її на сайті поштового перевізника або зателефонувати нам - ми підкажемо, де ваше замовлення.

Чому вага товару при перевірці по ТТН не відповідає реальній вазі?

Поштові перевізники іноді вказують не фактичну вагу, а вираховують її за обсягом. Тому дані параметри відрізняються. Якщо вам здається це підозрілим, то при отриманні замовлення ви можете зважити його прямо на пошті.

Яка гарантія на товар?

На всі товари в нас є гарантія. На мотоблоки, трактори, мотоцикли, мопеди, двигуни, садову та іншу техніку поширюється гарантія 1-2 роки (в залежності від виробника). На запчастини, навісне обладнання та інші товари діє гарантія на заводський брак і 14-денна гарантія, протягом якої ви можете обміняти або повернути товар. Ми завжди йдемо назустріч клієнтам, і часто робимо обмін або повернення товару, навіть якщо пройшло більше 2 тижнів. Тому ви отримуєте товар з розширеною гарантією.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

Якщо вам потрібно гарантійне обслуговування, то ми надамо вам телефон і адресу сервісу, найближчого до вашого міста. Якщо вам не змогли допомогти або некоректно з вами поспілкувалися - обов'язково телефонуйте нам, ми владнаємо всі питання.

Ми хочемо, щоб ви отримали замовлення швидко і були задоволені ним. Будь-які спірні моменти з доставлення, оплати, обміну або повернення, ми обов'язково вирішимо. Ми відповідаємо як за якість товарів, так і за якість нашого обслуговування.